Monday, April 13, 2009

MINTAK MAAF BANYAK2....(AL-FATIHAH)

minta maaf semua kerana pagi subuh hari jumaat, 10/4/09....
hilangnya sedara yang begitu amat rapat dengan saya telah pergi ke rahmatullah...


minta maaf kerana satu ari tu saya x dapat memberitahu kenapa saya xdapat hadir ke kelas atau ke mana2 langsung...
sepanjang masa saya berada di rumah saya dan x keluar ke mana2...
saya bertolak ke kl keeokan harinya untuk melawatnya ke kubur untuk mensedekahkan al-fatihah.

walaupon ini sudah 3 hari telah berlalu...
tapi baru hari ini saya ada semangat nak menulis ini semua...

sekali lagi saya ingin minta maaf pada semua yang terlibat...
terutamanya kepada semua pensyarah yang saya perlu berjumpa pada hari jumaat lalu...

terima kasih dan silalah sedekahkan al-fatihah kepada Muhammad Amirul Bin Abdul Aziz

AMIN.

~h.Z.DeAn~

1 comment:

JoHaN said...

TAKZIAH...