Friday, April 24, 2009

LeGA!!!! FinAncE daH abiS!!!


huhuhuhu...
selesai sudah subjek yang agak susah nak menghafal....
dan jugak soalan kira2 ni...
hihhihi...


bukan apanya...
agak susah jgk ar aku nak menghafalnya ni...
satu persatu nak hafal formulanya..
tapi syukur n lega semua soalan 70-80% dalam tangan aku...
kikiki...
(belagak beno)
huhuhu...

inilah gambar yang sempat aku ambik the day b4 kitorg punya exam tu...



huish... semaknya meja aku....


ciannya cik wanie kita ni...
perah otak benar2 tuh... kikiki...


hihihi...senyum ko ey Adi...
mentang2lah ko pandai last2 minute....
hihihihihi...



ye.. muka penyebuk sudah muncul... hahahaha...
"ooooo---heeeehhhhh..."-yaya
hahahahahaha....


apa2 pon...
paper pagi tadi dah settle...
hihihihi...
mintak2lah aku dapat B or B+
amin...

q^-^p

~h.Z.dEaN~

No comments: