Thursday, April 30, 2009

LaW...oh...LaW!!!! part 1



penat sudah kepala otak aku nak kuarkan segala idea n hafalan yang aku wat exam td woooo....
hehehhe....
dahlah tu td bila aku wat exam blh nak trtdo....
hahahahahaha...

tapi syukur alhamdulillah...
semua berjalan lancar...

soalan hampir 80% boleh ar...


xsangka yang aku target Partnership tu kuar...
hhehehehehehe....

dahlah tu soalan dia tny apa itu partnership

mula2 aku x tau sbb soalannya berbunyi begini:
(mcm soalan 1 juta aje...)
"What is the
nature of Partnership"

mula2 aku agak keliru ar nak menjawab soalan ni kan...
mana taknya...
past year paper pon xpernah kuar soalan mcm ni...

aku tny lecturer yg bertugas pon dia xpaham...

aku pon apa lagi...
hentam ajelah....
tulis aje pasal partnership A-Z..

last2 aku yang kuar dulu...
terus aku g jmpa ms.hai....
dahlah tu aku dtg dia tgh berdoa utk kitorg...

hehhehehhhe...
(TQ.....)


terus dia ckp yg "nature" tu dia nak detail about partnership...
aku pon apa lagi....
senyum lebar ar...
hihihihihi.....

apa2 pon ni gmbr masa aku struggle nak belaja subjek ni....
hahahahahahaha.....



buku n past year paper yg aku tgh wat...


heheheh... pose...

ada lagi....
aku letak utk bhgn 2 k!

q^-^p
~h.Z.dEaN~

No comments: