Wednesday, August 26, 2009

TeSt... qUiZeS aNd BrAiNfreeZe...



adoiyai...
ingatkan bulan puasa ni kuranglah keja kat kolej aku tuh...
lebih-lebih lagi lebas abisnya anugerah pelajar terbaik last week...

but...
from bad to worse...

huhu...
sebenarnya minggu lepas pinggang aku sakit giler wooo....
sampaikan aku ada test tau ari rabu lepas...
tapi nasib baik aku ada lecturer yang verrryyyy baik...
*tQ pn.hamni!*

bukan apa...
memang pinggang aku sakit, bapak aku suruh aku g urut sikit sbb aku kena tunjuk slide untuk annugerah tu nnti...

dah..dah...dah....
benda tu semua dah lepas...
so skg ni aku ada test n quiz...
n this maybe the jadual for my quizes n tests...

HR- 3/9/09
Investment- 2/9/09
OB- next week kot.. ntah.. susah ar lecturer yg ni...
Makro- mungkin 2 weeks from now
Law- mungkin 2 weeks from now

so...
musim puasa pon kepala aku pening...
nasib baik xyah nak pikir pasal makan...
so part duit aku tu syukurlah...
bolehlah aku nak beli something untuk someone...
yang penting benda tu 20/9/09 adalah ulangtahun pengenalan dengan dia....

so aku memang harap dalam bulan mulia ni, aku sangat2 nak jumpa dia or at least....
ntahlah....
~sob...sob...sob...~
adehhh...
aku xnak nangis2 ni lagi...
aku nak happy...

~h.Z.dEaN~

No comments: