Saturday, March 07, 2009

yeah!!! futsal!!!



wow... xsangka aku nak tgk futsal kann... hmmm.... biarlah...


sebenarnya aku ni dah lama x g tpt2 mcm ni...
maklumlah...

x brp minat ar nak main...

tapi bila naik KL...
wajib kena main sbb all my cousins main...

so secara terhormatnya aku pon kenalah jadi goalkeeper...


enough about that....
smlm aku g tgk budak2 kolej aku g training futsal kat padang depan kilang APOLLO...
ok ar...
ramai jgk budak yang turun...

huhuhuhu...
biasalah....

dah kata mlm sabtu kann....

bsknya cuti...

so ok ar kann...



huhuhuhu.... inilah para penontonnya...

aku sempat jugak ar posing dgn camera ni kannn...
hahahaha...
nak testing power ni...
tapi sempat jugak kwn aku "snap" gmbr aku posing ambik gmbr diorg...
hahahahaha....


hik...


"snaP"


huhuhuhu....

aku balik dlm kol 10.30 ar sbb aku ni sbnrnya x berapa sihat...
ukhuk...ukhuk....

sebab tu ar aku pki sweater...
dahlah tu rmi yang pelik asal aku sorang aje yang pakai sweater...

hahahaha...



ok ar...
aku nak out ni...

nnti aku cita psl bnda lain k!


~byez!!!!~

No comments: