Tuesday, March 17, 2009

pening arrrrrr....



sungguh pening ar aku sejak akhir2 ni...
bukannya apa..
minggu ni ber duyun2 assignment lecturer bagik...
satu ari 2 assignment
nak dlm minggu dpn...


wahhh...
yang lagi best tu...
semua nak bsk....
jadahnya!!!
x tdo ar aku!!!


latest...
aku br dpt tau yg besok aku ada common test CTU151...
jadahnya!!!
nak revision pon x sempat...
aku nak wat apa seyhhh....
kol 2 nnti test tu...
nak nangis pon wat apa....

huhuhuhu...
tapi redha ajelah...
yg aku tau mlm ni jgn haraplah nk tdo....
ni mkn pon x lagi ni...
huhuhuhu.....

yang penting aku rasa ok sikit ar...
pasal apa???
haa... itu yang kita nak bagitau ni...
aku just beli hp baru...
hihihihihi
ni dia....
cuba teka apa model ni...


sony ericsson C902....

hihihihihi....
bisalah...
nak ngada2 jgk...
yang penting merahhhhh...
hahahahahaha....

k ar ...
nak wat keja balik...
then...
mkn...
tdoooooo.....
byeeee....

~h.Z.DeAn~

No comments: