Friday, October 09, 2009

SaLahKah KaLau aKu bErsiKap sEbenGiNi?


"Life is ultimately about balance. Life should be lived well spiritually and physically."-Alfdin Shauki

kadangkala aku hairan...
adakah cinta aku ni semakin berputik ataupon semakin menjauh...

tiap hari aku cuba mengembangkan cintaku terhadapnya...

tapi makin memakan diriku ini...


aku sendiri tak terjaga nak jaga orang lain...
hidup aku sendiri yang tekucar kacir pon siapa yang pedulik kan...
i'm here ikat perut,migrain & sometimes tak cukup tido sebab banyak sangat benda yang nak difikirkan...

but sometimes have to think for yourself first...


ye...
memang nak naik kl...

but with no money in my poket what to do?
lebih2 lagi lebih kurang 2-3 weeks lagi nak final exam..
nanti kalau naik lagi ms.hai sure lagi marah than ever...
aku x tau ar siapa yang xmemahami sesiapa...

ntahlah...
life...

pernah aku dengar orang pesan kat aku...

"why do u do such stupid things because you stressed about life???
in what aspect do you stressed about it?? please...
Cinta or sayang tak boleh dari sebelah pihak.
Jangan korbankan perasaan kita pada orang yang belom tahu dia sayang kita ke tak...
tak kisahlah dah kenal 2 tahun ke... 20 tahun ke... kalau tetap tak menghargai setiap pengorbanan yang kita lalui tu tak ada gunanya..."

in a way i cried the whole day thingking about this things...
so, do the math... ok???
~h.Z.DeAn~

No comments: