Friday, June 26, 2009

HoKKa HoKKa!!!



huhuhu...
nilah akibatnya kalau dah boring sangat...
smlm lepas aku g ambik zarif...
aku g extra nak cari ink hp...
last2 pegi holiday plaza..
dah beli aku ada masa...
so ajak ar g Danga City Mall

kiranya aku satu ari x mkn tu...
nak try lain...
asyik2 jombali...
bankrup aku...
last2 g tpt makanan jepon ni....

candid ni...


hait!


apalah nko ni zarif...

"HOKKA HOKKA"
aku masuk aje dia cakap macam tu...
aku ingatkan "irasha mase^"
hehehehe...
apa2lah...

aku n zarif order set meal dia..
ok ar...
dah kata makanan jepun...
so lauk dia x lari ar daripada ada bau cuka jepun dia...
aku tau sebab aku pon pernah kerja kat restoran jepon...
hehehehe...




makanan kitorg...

but the price was affordable...
kiranya mkn 2 set meal...
1 temaki...
air sprite 1...
total around rm24-rm25 aje...
ok x?

huhuhu...
next time nak ajak yaya n wanie ar kat sini....
aku belanja dia mkn kat sini pon ok je...
hik! :P

~h.Z.dEaN~

No comments: