Sunday, February 22, 2009

tesT? quiZ?! aSSigNmeNT!!!




ni yang aku dok penin dr awal sem...
benda2 niLah yang membuatkan aku x tdo malam...
skg ni apa yang aku kena wat???
inilah dia...

SENARAI ASSIGNMENT YANG KENA HANTAR MINGGU INI:
  1. ARAB- buat short film in arab due in awal bln 3 (xwat lagi nih)
  2. P.R- wat news confrence about launching a new album...
  3. IT- wat advance powerpoint and interview kat syarikat besar n tny about penggunaan IT di syarikat dia...
  4. Pengajian Islam- wat assigenment about hak2 melayu di bangunan parlimen
TESTS & QUIZES MINGGU NI:

  1. CTU- khamis ni(bab1 and 2)
  2. P.R- tomorrow!!! (bab1-5)
  3. Finance- lusa!!! (cash and market securities)
  4. IT- lusa!!! (bab 1-5)

so sendiri blh nmpk kan???
betapa bznya aku skg ni...
so apa2 pon jgn ingat...
aku nak jalan2...
nak mkn2 kt luar..
lepakING...
dLL...


~AKu NaK TarGEt 3.50 seM Ni!!!!~


No comments: