Wednesday, February 25, 2009

i LikE BeNJaMin bUttOn!!!

Align Center



masa mula2 aku pikirkan cita
ni aku ingatkan mcm cita yg mengantukkan aku aje...
tapi bila tgk main suka lak aku...

time aku tgk cita ni ms aku otw balik ke jb...
from a field trip (kononnya)...
nak masuk sikit psl field trip aku jap...
boring giler i tell u....
dahlah tu the trip isn't approve by the
UiTM head lecturer..
bila aku wat laporan tu dia ckp x nak approvekan....
so aku kn wat yang lainlah...
nnti jap lagi aku cita psl bnda ni k!


sambung balik...
ahhh....
benjamin button...
best cita dia....
aku bg 5 bintang!!!!
mcm aku ckp td.... aku tgk cita ni masa aku otw blk ke jb...
n then syukri kot nama dia....
dai beli dvd cita tu kt dataran pahlawan,melaka...
kitorg tgk ajelah...
tup tup... bdk yg kt belakang bas tu dah bedengkur...
cm 5-7 row depan aje yg interested...
best...
cuba ko bygkan kalau:



mula2 ko bertarung nyawa utk hidup pada bayi sedangkan badan ko dah mcm org tua umo 100 tahun...


then makin lama ko kena pandai survive utk hidup dalam dunia n ko kata kt org yg ko ni umo remaja tapi badan ko cko nko dah umo 70!!!

huhuhuhu...
tapi makin lama ko makin muda n makin kacak...
(itupon kalau ko pandai jaga dirilah)



aku malaslah nak explain panjang2...
nkorg just tgk sendirilah...
n kalau dah tgh nkorg g tau apa pandangan nkorg tau....


~C-yA!!!~



No comments: