Monday, January 25, 2010

weeKenD of uNplaNNed fUn!!!


huhu...
last weekend was full of fun and enjoyment...

hari sabtu dengan kemangkatan dan majlis pengebumian Sultan Johor (Al-fatihah), all the shopping malls and any entertainment are banned...
ngee... >.< so aku pon g ar ronda satu jb...
yup...
all the shopping malls are closed...

what to do? g luar bandar...
last2 kitorg g j.jusco bukit indah...
BUKAK!!! :)
hahahahaha...

kitorg jalan2 kat sana from 3pm to 8 pm...
giler ar..
gmbr2nya:


ngeee... pose spontan tuh... >.<


aku,eika n jihan


again, jihan, eika n aku :P


huhuu... fikri, eika n aku :D

huhu...
suka hangout dgn diorg terutama fikri tu..
mulut macam bontot ayam...
hahaha


hari ahad lak...

SPONTAN woookkk!!!
aku dgn member aku g library...
belajar ar jap...
last2 member aku ni sorg bg cadangan...
"jom g tg.leman?"
aku pon on jer...
hahaha....
so dgn spontannya kitorg g sana...

bertolak kol 11am,
smpi sana kol 12.30pm...
sampai2 je sana kitorg g mkn dulu...
best... makan tepi laut wooo...


lepas mandi kat laut n enjoy the ocean breeze kitorg balik dlm kol 3pm...
on the way kitog ada ternampak satu accident...
teruk jgk ar...
bagi yang xtau jalan ke tg leman, nak kesana jalannya berbukit2, jalannya mcm ular
so in this case kereta tu masuk gaung...
abis keretanya..
kwn aku nak amek gmbr but aku x bagi...
takut badi tu dtg kat aku... >.<

anyway...
gmbr kat camera kwn aku...
dia ke hulu hilir bawak benda tu... :P
so nnti aku upload gmbrnya k? :P

k ar...
nak g kelas..
chow!!!




1 comment: