Friday, July 30, 2010

quizzes, assignments and group projects! here we go again!!!



hampir genap sebulan aku merantau ke negeri org lain nih...
yelah... bukannya apa...
tok pelajaran jugak kan...
huhu...
at first aku ingatkan nak ke kl or seremban tau ... 
but aku pikir2 balik...
 dgn menyusahkan org lainnya.. 
duitnya terbang mcm tu je kat tambang... 
baik aku g umah kawan aku kat sini belanja makan... 
senang hati :P


its kinda hard bila your 1st quiz paper pepagi buta...
 dah ar dengan pendaftaran subjek yang x betul lagi...
adoi...

makin lama aku x paham ar system uitm nih... 
ari tu ckp kalau subjek xleh daftar jmpa KP... 
bila dah jmpa yang lepas satu jer... apa daaa..
ni baru dpt tau dari kawan aku sat tadi...
rupanya kena g unit luar kampus...
bagitau kat diorg... 
kan senang kalau dari awal g tau....
hish... macam menaruh harapan je menunggu subjek tok masuk ke x... 
kihkihkih

anyway...
petang tu mmg bosing yang amat... so apa lagi... 
bukak buku...
bukak segala assignment...
 yang penting bila lapar ada aje  Mamee Sllrrrp tu... hehehe... 
mula2 nak wa satu je... tetiba aje kwn aku bukak pintu je ckp senang aje....
"apis...... nak jugak!"

sungguh gedik!!! 
dah ar mat ragbi...
lepas tu bila aku dah wat tersipu2... malu2 nak amek...
kahkahkah... 

ok ar... nak sambung belajar nih... 
next week ada 3quiz, 2 assignment nak kena submit... 
n 3 group project kena settle... 
ADOIIIII!!!!





No comments: