Tuesday, April 06, 2010

test 2?? great!!!



hmmm...
alhamdulillah setakat ni all my test 2 papers are all passable...
......

.....

....

...

..

.

nahhh....
it's great!!!
huhuhu... 3 out of 7 test results dah kuar...

Investment???

mmg aku xpercaya but i've got 83%... wow!!!
mana taknya... aku selalu jer berkhayal masa kelas dia.. hiihi

Selling pulak huhuhu...

syukur alhamdulillah aku dapat 94%... but x puas ati ar... sbb one of my friend dapat lebih 2 markah jer... huaaa...

and last is International Business....

which i myself predict only around 70 or 80 coz i don't think i do it that well...
but syukur i've got 96%...
huhuhu.. but as usual...
aku no.2...
huaaa another friend of mine...
she got 98% woo... chet... mencik!!!

any who...
yang penting THE FINALS!!!

hahaha matty ar...
so heres the timetable for my semesters... (hehehe...sbb ada yg repeat) :P
my one's are highlighted in yellow :P
hahaha... sorry for the tulisan...
time aku wat ni kol 12 midnight kot :P

hahaha...
but i baru2 ni aku baru dpt the dates for my MUET...
the proble right now is that aku ada clash dgn HRM on the 4th May...
adoiiii...
this matter aku dah report to Ms.Hai(my lecturer if you just read my blog) and she said dia dah bawakkan perkara ni ke UiTM Segamat for Quarantine-kan aku and yaya... huhuhu
owh... forget to mention...
only me and yaya yang amek HRM :P


ok ar...
ni tgh berdenyut nak tunggu lagi 4 subject...
mana taknya...
smlm aje aku kena 3 test wooo...
otak tak nak mcm blurrr aje...
hahaha...

ok ar... ni je kot aku nak cerita...
tunggu kedatangan how our business day works out...
cheerio!!

No comments: