Wednesday, December 09, 2009

perform??? kecoh ar....


hmmm... kinda kecoh jugak ar mlm ni...

hahaha...
benda ni bermula dari hari isnin ari tu...
kita diberitahu yang nnti pengarah nak wat balik performance setiap malam starting from that night...

kitorang dah pening...
dengan next weeknya ada test, mock meeting, presentation lagi...

so moving on...

yesterday is our 1st performance...
so yaya kena nyanyi lagu Perhaps...Perhaps...Perhaps...
siap ada cina yang aku sendiri pon xtau kenapa diorang boleh masok kolej tampa pengetahuan english langsung....

ayooo....
out of the topic again...

sambung balik...

so baru je jap tadi kekecohan berlaku...
tapi benda ni disebabkan miscommunication....


mula2..
kitorg masuk dewan n aku tny bila aku kena perform...
yes... aku kena...
hahaha
wat apa?
jap lg k?

anyway...
bila super senior kuar nak mintak every group wat cheer...
tertinggal satu group...
guess~~
hahaha...
so dak2 aku kecik ati...

then... aku dpt tau yang group kita x wat performance...
aku pon pissed off ar...
then aku kuar...
bila aku tgk mmg xde perform...
so biarlah...
leh aku wat kerja aku ni kan...

tetiba je pengarah turun ke cafe'(kitorang wat kerja kat situ)
ckp knp kita wat perangai...
aku mls nk ckp... just ikut je...

last2 aku br nak ckp yg aku nak nyanyi aje....
tapi dia requst nak jgk aku main trumpet... siap pelok aku tuh,,,
hahahaha...

w'eva...

so i perform.. but killer butterflies came and attack my stomach at this time...
sah korang xtau apa aku bebel kan?
maksudnya aku nervous giler...
benda yang aku rehearse lain yang aku main... hahaha...

so moving on...
baru je kejap tadi.. wakil dari EEEP minta maaf pasal kesilapan yang berlaku td.,..
huhuhu...
dahlah...
ok?
let bygones be bygones...

dah ar...
ok ar...
hihihi... panjang gak aku bebel ni ek?
ala... sekali sekala meh...
bukannya selalu kan?

boleh x?
:P

~h.Z.dEaN~

No comments: